26 Ağustos 2013 Pazartesi

Şık Perdeler

Benim için evin en önemli aksesuarları arasında ev tekstil ürünleri bulunmaktadır. Perdeler, yatak - nevresim takımları ve daha pek çok ev tekstil ürünü çocukluğumdan beri ilgimi çeker. Düzenli olarak evimin perdelerini yeniler, çeşit çeşit nevresim takımı bulundururum. Özellikle perdeler evin tüm havasını değiştirebilme yeteneğine sahipler. Perdelerin mobilyalar ile uyumu oldukça önemlidir. Evin her odasında bulunan perdelerin bir biri ile uyumlu olması da benim için çok önemlidir.



Geçen ay yine eski perdelerimden sıkılıp yeni perde almaya karar vermiştim. Bir arkadaşımın tavsiyesi ile online alışveriş sitesinden alışverişimi gerçekleştirmeye karar verdim. Böylece kocaman perdeleri taşımak zorunda kalmayacaktım. Üstelik internet sitelerinde pek çok reel mağazalarda bulamadığımız seçenek mevcut bulunuyor. İnternette araştırmalar gerçekleştirirken Evidea isimli bir online alışveriş sitesine rastladım. Site içerisinde pek çok seçenek mevcut. Perdeler bölümünden kendime uygun şık bir perde seçtim. Biraz tereddüt ederek siparişimi verdim. Fakat siparişim bir kaç içerisinde evime kadar ulaştı. Perdelerimden de oldukça memnun kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder