28 Mayıs 2013 Salı

Kitaplık Değerlidir


Benim için kitaplığım en değerli eşyadır. Kitap okumayı çok severim ve aldığım her kitap benim için ayrı bir değere sahiptir. Onlara verdiğim değeri göstermek için de evimin en güzel köşesinde muhafaza ederim. Kitaplıklar bu açıdan bana yardımcı olmakta. Aldığım kitaplar kadar kitaplik da değerlidir benim için. Kitaba verdiğim değeri onları muhafaza ettiğim kitaplık ile gösterdiğime inanıyorum. Kendi odam dışında oturma odamda da kitaplık bulunması benim için önemlidir. Bazı insanlar birisini tanımak için evinde kitaplık olup olmamasına baktığını söyler ya. İşte bu benim için de geçerli. O kişinin okuyan bir insan olup olmadığını bu şekilde anlamaya çalışıyorum. Ayrıca ne tür kitaplar okuduğu da dikkatimi çeker. Bu da o kişinin beğenileri hakkında fikir sahibi olmamı sağlıyor. Ben de kendimi ifade etmek için bu yöntemi kullanıyorum. Böylece evime gelen ziyaretçiler benim nelerden hoşlandığımı az çok anlayabiliyorlar.


Seçim yapmak konusunda sıkıntı seçtiğim bir konudur kitaplık seçmek. Sonuçta yaşadığım ortama uygun da olması gerekmektedir. Kenyap, farklı seçenekleriyle bu konuda çözümler sunmaktadır. Mobilya fiyatları da ürünlere göre değişim göstermektedir. Kitaplık konusunda titiz olduğumu söylerken sadece görüntü açısından titiz değilim tabi. Aldığım kitaplık, kullanım ve sağlamlık açısından da bana hitap etmeli. Sağlam olmayan bir ürün zamanla deforme olacağı için kısa bir süre sonra tekrar kitaplığımı değiştirmeme neden olacaktır. Böyle bir durumu yaşamak hiç bir zaman istemem. Sizce de öyle değil mi? Neden severek alacağım bir şeyi kısa bir süre sonra değiştirmek zorunda kalayım? Yakın zamanda da kitaplık almayı düşünüyorum ve umarım severek alacağım bir kitaplık bulabilirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder